سفارش تبلیغ
صبا ویژن

جدیدترین گجت و اکسسوری دنیای دیجیتال

بهترین ساعت های هوشمند زنانه برای خانم های خوش سلیقه

    نظر

بهترین ساعت‌های هوشمند مخصوص خانم‌ها اشتراکات زیادی با لیست بهترین ساعت‌های هوشمند دارد. این ساعت‌ها دارای ویژگی‌هایی هستند که فراخور نیاز روزمره زنان است مانند ثبت قاعدگی و چرخه تخمک گذاری و یا سایز‌های کوچکتری که برای مچ‌های ظریف زنان مناسب‌تر هستند. اما اگر این دو نکته را در نظر نگیریم، این ساعت‌های هوشمند می‌توانند برای همه افراد مناسب باشند. ساعت‌ های هوشمند در اوایل کار از نظر زیبایی چنگی به دل نزده و ظاهر ضخیم و وزن سنگین آن‌ها باعث شده بود که خیلی از افراد مخصوصاً خانم‌ها به هیچ وجه به خرید آن‌ها فکر نکنند. اما خوشبختانه امروزه ساعت های هوشمند بسیار زیبا، شیک و سبک شده‌اند و روی دست جلوه‌ای بسیار زیبا دارند.

معرفی بهترین ساعت های هوشمند زنانه

بهترین ساعت های هوشمند زنانه

ساعت‌های هوشمندی که در این لیست برای شما بررسی کرده‌ایم در واقع بسط دهنده و نوعی لوازم جانبی برای گوشی شما هستند و با داشتن سنسورهایی برای ثبت ضربان قلب، سطح اکسیژن خون، کنترل و کیفیت خواب، سطح استرس، گام شمار و غیره سعی دارند زندگی شما را به سمت سلامتی و راحتی بیش‌تر سوق دهند. با بیشتر شدن توجه بانوان به ساعت های هوشمند، برندهای مطرح در تکنولوژی به تولید و طراحی بهترین ساعت های هوشمند زنانه روی آورده و سعی کرده اند برخی از ساعت های خود را ظریف تر و با ویژگی های مخصوص برای خانم ها طراحی کنند که در اینجا به معرفی و بررسی آن ها می پردازیم.

 ساعت هوشمند زنانه سامسونگ مدل Galaxy Watch SM-R810

ساعت هوشمند سامسونگ زنانه


ساعت هوشمند سامسونگ مدل گلکسی واچ، یک محصول شیک، کارآمد و بادوام است که در حال حاضر جزو بهترین ساعت های هوشمند زنانه بازار به حساب می‌آید. صفحه‌نمایش این ساعت 1.2 اینچ بوده و از نوع super AMOLED است. این ساعت هوشمند به حسگرها و سنسورهای فراوانی مجهز شده است تا در هر لحظه تمام فعالیت های شما را زیر نظر داشته باشد و علائم حیاتی بدن را چک کند، برخی از این حسگرها شامل شتاب‌سنج، ژیروسکوپ و شمارش ضربان قلب هستند، این ساعت با انواع گوشی‌های اندروید و ios سازگاری دارد.

بهترین ساعت هوشمند زنانه اپل Watch Series 7



همان طراحی ساده و در عین حال سبکی که در گوشی ها و سایر لوازم اپل دیده اید را می توانید در ساعت های هوشمند اپل نیز مشاهده کنید. طراحی تمیز و کنترل‌های بصری در سری 7، نسبت به سری قبلی پیشرفت داشته و این مدل را به یک ساعت هوشمند دخترانه ایده آل تبدیل کرده است. اپل واچ سری 7 دارای صفحه نمایش در دو سایز 41 و 45 میلیمتری است که می توانید متناسب با سایز مچ دست خود، آن را انتخاب کنید. سایز 41 میلیمتری آن دارای وزن 32 گرم است که وزن بسیار مناسبی برای بانوان دارد و می تواند انتخاب ایده آلی برای خانم های خوش سلیقه باشد. علاوه بر این سری 7، با صفحه نمایش Retina کنترل لمسی بسیار خوبی به شما می دهد که می توانید به راحتی جواب بسیاری از پیام ها را با این ساعت تایپ کنید و شما را از به دست گرفتن گوشی، بی نیاز می کند.

بهترین ساعت هوشمند برای بانوان: Fitbit Versa 3



بدون شک Fitbit Versa 3 یکی از بهترین Fitbit های موجود در بازار است که می‌تواند ویژگی‌ها و امکانات بسیار عالی و پیشرفته‌ای را به مخاطبان ارائه دهد. البته امکانات آن به پای Fitbit Sense نمی‌رسد. این دستگاه دارای GPS داخلی است، ظاهری جذاب همراه با یک نمایشگر AMOLED و یک بند سبک و راحت دارد. بنا بر گفته‌های کارشناسان ما استفاده از این ساعت و حتی خوابیدن با آن راحت است.

بهترین ساعت هوشمند برای سلامتی بانوان: Samsung Galaxy Watch Active2



Galaxy Watch Active2 آخرین و بهترین نسخه از این سری ساعت‌های هوشمند سامسونگ است. این ساعت سازگار با گوشی‌های Android و iOS اکنون دارای سنسورهای بهبود یافته و GPS داخلی است و همچنین کاربران می‌توانند با توجه به اندازه مچ دستشان یکی از سایزهای آن را انتخاب کنند. بررسی‌کننده این محصول معتقد است استفاده از این ساعت در تمام طول روز راحت است. بند این ساعت را نیز می‌توان برای موقعیت‌های رسمی‌تر عوض کرد.

ساعت هوشمند دخترانه Timex Metropolitan R


برند Timex که یکی از برندهای ساعت معروف در کشور آمریکا است که با تولید و طراحی ساعت های هوشمند توانسته به رقابت با برندهای موفق در تولید بهترین ساعت های هوشمند دخترانه بپردازد و در این راستا با طراحی جذاب مدل Metropolitan توانست توجه زیادی را به خود جلب کند. عمر باتری این ساعت به قدری خوب است که با یک بار شارژ آن می توانید تا 12 روز از آن استفاده کنید. ساعت Metropolitan با بدنه 36 میلی‌متری و بند سیلیکونی رزگلد 20 میلی‌متری، دارای طراحی فوق‌العاده سبک و شیک برای بانوان خوش سلیقه است. از طرفی صفحه ساعت Metropolitan از شیشه گوریلا گلس ساخته شده که باعث می شود در برابر ضربه مقاوم باشد. از دیگر ویژگی های این ساعت هوشمند زنانه محبوب می توان به ردیابی 24 ساعته در خواب برای اهداف سلامتی و تناسب اندام، GPS داخلی، سنسور نوری ضربان قلب، اعلان‌ها و … اشاره کرد.

ساعت هوشمند KATE SPADE Scallop 2 برای خانم ها


برند Kate Spade که یک کمپانی لایف استایل است و به لباس ها و کیف های دستی زیبا معروف است، ساعت های هوشمندی را نیز ارائه کرده است که توانسته جز بهترین ساعت های هوشمند دخترانه قرار گیرد. طراحی شیک کیت اسپید در ساعت اسکالوپ 2 مطمئناً نظر شما را جلب خواهد کرد زیرا مانند برندهای مطرح ویژگی های مهم یک ساعت هوشمند مانند نظارت بر ضربان قلب، GPS داخلی و ویژگی پرداخت موبایلی NFC را دارد. ردیابی ضربان قلب و فعالیت های روزانه را می توانید با استفاده از Google Fit مدیریت کرده و بسیاری از اطلاعات خود را به روی آن ثبت کنید. علاوه بر این، Scallop 2 از Google Assistant و Google Pay نیز پشتیبانی می کند. عمر باتری ساعت Scallop 2 تا 24 ساعت است که در صورت استفاده زیاد این میزان نگهداری شارژ را می توان جز نکات منفی آن در نظر گرفت؛ با این وجود با استفاده از شارژر سریع USB می توان در کمتر از یک ساعت، آن را تا 80 درصد شارژ کرد. به طور کلی ساعت Scallop 2، یک ساعت هوشمند مخصوص برای خانم ها است که در طراحی آن ظرافت زیادی به کار رفته تا مورد پسند بانوان واقع شود.

نتیجه گیری

قطعا انتخاب بهترین ساعت هوشمند زنانه به دلیل تنوع زیاد، بسیار سخت خواهد بود اما باید بدانید که به طور کلی در تولید و طراحی ساعت های هوشمند، جنسیت مطرح نیست و معمولا سایزهای کوچک تر که ظرافت بیشتری دارند برای خانم ها در نظر گرفته می شود. البته با توجه به لیست معرفی بهترین ساعت های هوشمند دخترانه، برخی از برندها توجه ویژه تری برای تولید و طراحی ساعت های هوشمند مخصوص خانم ها داشته اند و طراحی آن ها از لحاظ ظاهری به سلیقه ی بانوان بسیار نزدیک تر است.

منبع: تکنوسان مگ