سفارش تبلیغ
صبا ویژن

جدیدترین گجت و اکسسوری دنیای دیجیتال

بررسی بهترین هندزفری های تک گوشی در سال 2022

    نظر

از آنجا که گوشی‌های هوشمند به جزئی جذایی‌ناپذیر از زندگی هر فرد تبدیل شده‌اند، لاجرم می‌بایست همگام با پیشرفت تکنولوژی و ظهور لوازمات جانبی مختلف، حرکت کرده و در راستای افزایش بهره‌وری و کارایی از تجهیزات جانبی مختلف استفاده کرد. با وجود آنکه در هنگام رانندگی، کار و فعالیت‌های ورزشی همچنان از گوشی استفاده کرده و به تماس‌های دریافتی خود پاسخ می‌دهیم، بنابراین بهتر است از یک هدست و یا هندزفری مناسب برای این کار استفاده کنیم. امروزه با پیشرفت فناوری، روزبه‌روز محصولات متنوع‌تری به بازار فرستاده می‌شوند که در این میان هندزفری تک گوش به خوبی توانسته‌اند جای خود را در میان طرفداران این تکنولوژی به دست آورند.

معرفی بهترین هندزفری های تک گوشی

هندزفری های تک گوش هم مانند انواع دیگر هندزفری ها مثل بهترین هندزفری های گردنی، ایربادز ها و ... برای کاربردهای خاص مورد استفاده قرار می گیرند. در ادامه بهترین هندزفری های تک گوش را به شما معرفی می کنیم.

هندزفری بلوتوث تک گوش Plantronics M70

هندزفری بلوتوث تک گوش Plantronics M70 یکی دیگر از هندزفری های بالا رده با ظاهری متفاوت است. این محصول به یک بدنه پلاستیکی مات مجهز شده که به کمک سری سیلیکونی با نگهدارنده یکپارچه در گوش قرار می گیرد. کلید های فیزیکی نیز در بخش کناری خود نمایی می کنند و در کوتاه ترین زمان در دسترس می باشند. ویژگی مهم هندزفری Plantronics M70 بهره مندی از چیپ بلوتوث کم مصرف و قابلیت Power Saving می باشد.+

هندزفری بلوتوث کلومن مدل KB-T170

هندزفری بلوتوث کلومن مدل KB-T170  یکی از بهترین هندزفری تک گوش در بازار است. این هندزفری با طراحی ارگونومیکی که دارد باعث می‌شود حتی در طولانی مدت هم این هندزفری از گوش نیافتد. هندزفری بلوتوث کلومن مدل KB-T170، وزن 30 گرمی دارد و از جنس پلاستیک است. البته سرگوشی آن از جنس سیلیکونی است که گوش را اذیت نکند. باتری آن با استفاده مداوم و صحبت کردن مداوم تا 2.5 ساعت دوام می‌آورد و در حالت استند بای شارژ آن تا 80 ساعت دوام می‌آورد.

هندزفری تک گوش باکیفیت Xiaomi Mi mini Bluetooth Headset


ویژگی اصلی محصولات برند شیائومی قیمت مناسب در کنار قابلیت های فراوان است. هندزفری تک گوش شیائومی Mi Bluetooth Headset mini نیز در کنار امکانات پیشرفته ای همچون شارژ پین مغناطیسی، میکروفون MEMS و گواهی نامه IPX4، قیمت بسیار مناسبی دارد. میکروفون MEMS انتقال صدای با کیفیت و بدون نویز را تضمین می کند. علاوه بر این، بلندگو هندزفری Mi Bluetooth نیز صدای بلند و با کیفیتی در اختیار شما قرار می دهد. به این ترتیب در روز های شلوغ و خصوصا در ترافیک، هیچ مشکلی در مکالمه خود نخواهید داشت. از طرفی طراحی ارگونومیک و سبک بودن هندزفری تک گوش شیائومی باعث می شود تا در استفاده تمام مدت از در طول روز هیچ مشکلی نداشته باشید. با توجه به برد 10 متری این هندزفری بی سیم، می توانید با تهیه یک پایه موبایل، گوشی خود را در گوشه ای قرار دهید و تا شعاع 10 متری با خیال راحت به مکالمه بپردازید.

هدست بلوتوث مقاوم Jabra Steel


از این یکی میتونید به جای گوشت کوب هم استفاده کنید. مقاومت در برابر ضربه ، اب و ضد سرقت بودنش از عناصری هست که اون رو به یکی از بهترین ها بدل کرده است. از طریق Jabra assist میتوانید اگر هدست شما گم شد تا یه بردی رو از طریق گوشیتون دنبالش برید و پیداش کنید .

اگر شغل شما جزو شغل های سخت محسوب میشود مثل کار در کارگاه ها ، نجاری ، اهنگری و … این هدست با توجه به پلاستیک و استیل به کار رفته درونش میتواند بهترین گزینه برای انتخاب شما باشد.

هندزفری تک گوشی Nokia Clarity Solo Bud

هندزفری تک گوشی Clarity Solo Bud یک محصول خوش ساخت از برند نوکیا می باشد. این هندزفری تک گوش دارای بدنه ای ساده و کلاسیک می باشد که بر روی آن لوگو نوکیا به چشم می خورد. یک سری سیلیکونی با شیار برای فیکس شدن هرچه بیشتر هندزفری در گوش در نظر گرفته شده است. همچنین این هندزفری از یک قلاب پلاستیکی بهره می برد که با قرار گرفتن دور گوش خطر افتادن آن را کاهش می دهد. از این رو برای استفاده از Nokia Clarity Solo Bud در استفاده های ورزشی و در هنگام تحرک نگرانی نخواهید داشت.

هندزفری بلوتوث تک گوشی JVC HAC300B

جی وی سی یکی از محبوب ترین برند ها در زمینه طراحی و تولید هندزفری بلوتوث های تک گوش می باشد، هندزفری های این برند در انواع مختلف و با رنج های قیمتی متفاوتی تولید می شوند تا بتوانید گزینه مورد نظر خود را انتخاب کنید. هندزفری JVC HAC300B حتی با وجود قیمت نسبتا بالایی که دارد در دسته بهترین هندزفری تک گوش های بازار قرار می گیرد و می تواند تمامی نیاز های روزمره شما را پاسخ گویی کند. طراحی کلی ساده و کلاسیک انجام شده و شاهد اتفاق مهمی در طراحی نخواهید بود، با این حال این طراحی ارگونومیک مناسبی در هنگام قرار گرفتن در گوش به شما ارائه می کند.

سخن نهایی

در این مقاله سعی کردیم تا با ویژگی های بهترین هندزفری تک گوش آشنا شویم و لیستی از بهترین ها را ارائه کنیم. به طور کلی هندزفری های تک گوش گزینه مناسبی برای گوش دادن به موسیقی، تماشای فیلم یا بازی نیستند، اما اگر مدت زیادی را در فضای بیرون از خانه می گذرانید و به مکالمات زیادی پاسخ می دهید می توانند یکی از کاربردی ترین ابزار های تان باشند.

منبع: تکنوسان مگ